Perminator Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Tja, eftersom det är svårt att säga att religion överhuvudtaget är baserat på fakta, så det är väl inte så konstigt att debatten går i stöpet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Istället för att ifrågasätta andra så kan man fortsätta debatten med att skriva teorier om varför gud finns eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Du inser att det är omöjligt? Religion behöver inte bevisas eller överbevisas, för det handlar om vad folk tror på, inte varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Istället för att ifrågasätta andra så kan man fortsätta debatten med att skriva teorier om varför gud finns eller inte. Jag 'ifrågasatt' inte någon, jag gav min synpunkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag påstod inte att du ifrågasatt någon, utan att flera andra i denna tråd gör det vilket gör debatten helt meningslös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jaha? Det verkade som om det var mig du talade med. Men oki, säger du det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag tyckte det såg ut som om du tyckte att vi motarbetade den fina debatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja, ungefär så verkar det... men jag håller med Pulpen, men jag tror ju inte själv... men så är det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (>\_/)>/^ (vad f*n är det för namn?), detta är forumet på fuska.se. Majoriteten här är 11 år gamla. Dom flesta av dom har till och med stavningsproblem. Stå inte där coh förvänta att några ska komma och debatera som någon j*vla miljöpartist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Hur ska en kristen kunna debattera mot ateister utan bevis. Och hur ska ateiser kunna bevisa nåt icke-existerande.. svåra frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Stå inte där coh förvänta att några ska komma och debatera som någon j*vla miljöpartist. Sluta låtsas att du vet allt, du lurar ingen ändå. Redigerat 6 Juni 2006 av (>\_/)>/^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ((>\_/)>/^ @ 06/06-2006 06:40:19) (>\_/)>/^ (vad f*n är det för namn?) Vad f*n är 'Pulpen' för namn? <{POST_SNAPBACK}> Man kan ju iaf inte tycka att (>\_/)>/^ är ett vettigt namn, bara en massa tecken. Såklart namn ska vara lite roliga.. Pulpen kan väl låta rätt roligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg