Nittionio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Är det nån som vet vilka spel som ska komma till Nintendo Revulution? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Zelda, Mario och Metroid prime är säkra. Mer vet jag inte, väntar tills konsollen kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 SSB vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Zelda, Mario och Metroid prime är säkra. Mer vet jag inte, väntar tills konsollen kommer ut. Vet du vilket Mario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 super mario revolution? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Mario Revolution Zelda Revolution Donkey Kong Revolution Final Fantasy: Chrystal chronicles Super smash brothers revolution Metroid Prime 3 Något matlagningsspel Ett golfspel (minns ej vad det heter, det ska komma till PC också). Fler spel minns jag inte för tillfället. Detta är inte riktiga namnen på spelen dock. EDIT: Raid over the river Madagascar 2 Animal Crossing revolution Spider man 3 revolution Trauma center revolution Sadness Darkness Orb Pokemon revolution Som sagt, bara working titles. Redigerat 7 April 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 sök på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 något fire Emblem lär ju komma dom lägger knappast ner en sådan serie bara sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Men herregud Red Steel då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Gör ett försök med att få igång tråden igen. Vilka nerladdningsbara spel ska ni ladda hem? Super mario 64, super mario bros. (1 & 3) 3 spel som måste in i minnet på min Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Här har jag en lista på lite spel som kan komma ut till Nintendo Revulution. Jag vet några spel som kommer till releasen till Revolution: Metroid Prime 3 Super Smash Bros. Revolution Final Fantasy Crystal Chronicles Revolution Raid Over The River The Simpsons (obestämd titel) Sedan har vi "kanske-till-releasen-spel" Soul Calibur 3 Paper Mario 3 Tiger Woods PGA Tour Sonic The Hedgehog Pikmin 3 Fire Emblem: Path Of Radiance Revolution Black and White Creatures Trauma Center Revolution Och alla spel tros kosta mellan 350-450 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Nintendo revulution kommer agä alla konsoller som hitils har släppt tror jag! den e ju lika tun som 3 st gamecube spel fodral staplade på varran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg