Simple Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jo, Starcraft e ett kul spel, men de e allra roligast att spela över internet, tycker ja iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag tycker att det är ett hyfsat spel fast jag har bara spelat det lite hos en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Nä, fast det ser inte fräscht ut när arbetarna morfar till en byggnad me tanke på hur fult de är (JAJA GAMMALT!) så är de inte äckligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Zooma in ordetligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Det är ett så himla gött spel, alltså. Lite för svår campaign för mig, bara. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 SC tillhör strategi-eliten, helt klart. Det var längesen jag spelade.. Kanske skulle köra igång? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Campaignen är ju fett svår, är på banan med ion cannonen. Det går f*n inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 The Hammer Falls? Den är jag också på. Har försökt klara den... Helt omöjlig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ok jag tror nog att jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Roligt du skämtar det är as kul! visst är Campaignen lite svår men en annan klarade det när man var sju :P men dem som vill lira lite kolla här http://forum.fuska.se/index.php?act=ST&f=3...t=0#entry717921 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag tycker det är extremt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 skulle köpa det men det var slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.