Megaklumpen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag har inget ljud till min dator. Jag har mikrofonen ikopplade å så men helt plötsligt när ja satt å spelade BF2 så försvann ljudet å de kommer inte tillbaka...Jag har kollat så att alla(tror ja iafa) inställningar e så att ljudet ska va på... Kan någon plz hjälpa mejj fort?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Kolla ifall kablarna inte har gått av. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 De har dem inte... HAr provat med både mitt gammla å mitt nya headset... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Testa med att byta ut högtalarna till ett på andra, då vet du vart felet sitter. I datorn eller i högtalarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 kollat drivrutinerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 byta ljud kort? kanske gått sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det kanske är glapp i kontakten till högtalaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag skulle tro att det är glapp i någon av sladarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 De e inget glapp i några högtalare , för de funkar inte med några högtalare/hörlurar får väll åka och lämna in den på månda å se om dem kan fixa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Samma sak hände mig på min gammla laptop, men då var det hålet där du stoppar in ditt headset/högtalare som pajjat. (Eftersom du testat med olika högtalare, skulle detta kunna vara ditt problem) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det var väldig skumt du... och du har verkligen kollat alla intsälningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Bara för att jag e så glad så hjälper jag till: kolla enhets hanteraren systeminformation>maskinvara>enhetshanteraren och leta upp din högtalare drivrutin och kolla om det står denna enhet funkar bla bla bla. Sen så provar du med att testa högtalarna på en annan dator. Visa gärna lite screenies också. Redigerat 8 April 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg