Rullis Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) tjobre!!!!11oneone!1 Jag skulle behöva lite hjälp med en bild.. Jag fick till den på nåt helt cp sett så den blev himla fin ,tycker jag.. Om nån som vet hur man gör så, som bilden ser ut, PMa gärna mig eller skriv här ;D HÄR KOMMER BILDEN"!! http://img449.imageshack.us/img449/6797/fasfda6gp.gif PS: Jag andvände Eye Candy 4000 på elden i texten. Softa på kompisar ~Silver. Redigerat 7 April 2006 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Det är svårt, Blending options någon klipping maks med ett renderlager också kanske. Asså, att du brushat ett lager som bara syns i texten (funktionen heter klpping mask). Redigerat 7 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.