Dolphin Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Spela mycket sent på kvällen till mitt inne på nätterna, och surfa på eftermiddagen på Fuska.se. På förmiddagen sover du och mitt i mellan kan du äta etc. Funkar alldeles utmärkt för mig på helger. På vardagar får du helt enkelt dra ner på spelandet och bara spela en stund på morgonen/kvällen. På vardagarna har man läxor och en del andra saker att göra så då blir det mindre tid över till att spela och att surfa på Fuska.se. Surfa kan du alltid göra på morgonen om du går upp vid en 6/7. Redigerat 8 April 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 ja så kan man ju också göra? Börja en sport och sit på helgerna som f*n kan man ju göra om man känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kanske ni missuppfattade det hela men det jag menade var att när jag spelade kan jag inte anpassa tiden mellan spel och fuska.se . Jag har inte sagt något om att det är det enda jag gör, eftersom jag är bara inne på kvällen vid datorn , men det börjar bli mindre tid nu, speciellt när värmen kommer igång extremt snabbt här på Mallorca. Visserligen kan detta låta töntigt men jag saknar faktiskt datorn en aningen eftersom det blir inte mycket speltid . Under vissa perioder spelar man mycket , under vissa spelar man lite. Hur kan jag kombinera speltiden med fuska.se NÄR jag är inne på datorn? Skulle uppskatta svar, frågor och kritiseringar (om ni tycker jag utmärker mig dålig) Nog för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nu när jag har fått CoD 2 så har det blivit mer spelande. Men jag är inne på Fuska.se ändå rätt ofta. (minst varje dag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 du kan ju spela en dag och vara inne en annan dag? det funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Åk skateboard, det är ganska kul! Redigerat 9 April 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 R-110: Men det är inte hans liv. Om jag tillexempel hinner sitta 1 timme vid Fuska.se någon dag. Då brukar jag spela hälften av den tiden. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 har du inget annat intresse än att hänga här på fuska.se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja är inne 20 min sen gör ja nåt annat. Spela f*n inte så mycke era stans data nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja är inne 20 min sen gör ja nåt annat. Spela f*n inte så mycke era stans data nördar. Jag spelar nästan aldrig dataspel, bara tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Åk skateboard, det är ganska kul! Det gör jag faktiskt, men problemet är att parken ligger inne i Palma och jag måste åka 30min buss. Jag skatear inte så ofta i parken, men allmänt gör jag det regelbundet varje dag. Några missuppfatta min fråga, ni får kolla igenom mina inlägg om ni vill komma någon vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag e' på datorn ca 2-3 timmar varje dag schema: conqueronline 1h runescape 10-20min fuska 1h något anat nördigt 40min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.