Kebabmannen Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Efter som alla anndra majoras mask trådar är låsta så skriver jag här istället men ialla fall i snow head e det en goron som blåser luft mot en hur kommer man för bi där <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 spela goron vaggvisan för honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tack men en fråga till var får man goron vagg visan B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är majorsof the mask dryrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) är majorsof the mask dryrtJag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min fråga Redigerat 1 Februari 2004 av supermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (supermario @ 01/02-2004 17:09:23) är majorsof the mask dryrt Jag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min fråga vad är cologs of ediskon för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (dark_hero @ 01/02-2004 17:11:20) (supermario @ 01/02-2004 17:09:23) är majorsof the mask dryrt Jag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min fråga vad är cologs of ediskon för nåt collectors edition är till gamecube... Zelda vaggvisans första del får du a bäbisens pappa...han finns vid stället utanför goron city där det finns broar och Vargar...där nedanför broarna finns det stora snöklumpar...under en finns hans pappa ned frusen...smält honom med hett vatten sen ska du spela den första delen för den gråtande bäbisen...då lär han dig den andra delen av den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok då fattar ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ni kan gå in Här om ni undrar nåt om ett Zelda spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jo, men om de vill ha sveska guider får de fråga mig eller nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 nån anan pö du gör dom bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 okej...men nu kan nog admin eleler nån låsa tråden eftersom den som frågade redan fått hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg