Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vad tycker ni om shakiras nya låt hips don´t lie? :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 den är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Wycle Jean (Stavning?) tycker man ju om och han bidrar mycket bra i låten. Tycker annars att den är mycket bra. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Den e bra tycker jag... Rowyn:Heter han inte Wyclef Jean me F på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Va ett tag sen jag hörde den. Tror den va Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Den är väl rätt bra, ingen låt man kan sitta och lyssna på i timmar men den är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag tycker shakira e kass över huvud taget hon kan inte sjunga å det blir änu sämre på engelska det e min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Bra röst men vadå, väljer man att sjunga värsta fjollåtarna så får man skylla sig själv om man inte alltid blir respekterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hon är väl ganska snygg men hennes låtar gillar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 det hade varit en tokbra låt om det hade varit vem som helst förutom Shakira som gjort den. nu är den bara ganska bra, tål inte hennes falsett-nånting-jagvetintevad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.