Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Vad tycker ni om shakiras nya låt hips don´t lie? :zzz: Citera
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Wycle Jean (Stavning?) tycker man ju om och han bidrar mycket bra i låten. Tycker annars att den är mycket bra. ^^ Citera
Megaklumpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Den e bra tycker jag... Rowyn:Heter han inte Wyclef Jean me F på slutet? Citera
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Va ett tag sen jag hörde den. Tror den va Okej. Citera
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Den är väl rätt bra, ingen låt man kan sitta och lyssna på i timmar men den är ok. Citera
cola Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 jag tycker shakira e kass över huvud taget hon kan inte sjunga å det blir änu sämre på engelska det e min åsikt Citera
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Bra röst men vadå, väljer man att sjunga värsta fjollåtarna så får man skylla sig själv om man inte alltid blir respekterad Citera
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Hon är väl ganska snygg men hennes låtar gillar jag inte. Citera
nico Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 det hade varit en tokbra låt om det hade varit vem som helst förutom Shakira som gjort den. nu är den bara ganska bra, tål inte hennes falsett-nånting-jagvetintevad! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.