CommanderCody Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hej, jag har kommit typ jätte långt på NeedForSpeed Underground 2 men nu säger hon där tjejen att jag inte får tävla för än jag har lämmnat tillbaka "hennes" bil....hjälp, vad ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Är inte det i början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 I början är det väl att man ska lämna tillbaka en bil till en kille? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag har också för mig att det är i början :huh: Men iallafall,om det är det så ska du åka till bilmarknaden så får du en välja en bil,sen kan du tävla med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jo du ska åka till bilmarknaden och lämna till baka bilen sen ska du ta och väja en riktigt bra bil :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 det ska man göra i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Var du ironisk när du sa att du kommit jätte långt? Det borde dessutom finnar ett GPS System som visar dig fram till Bilmarknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg