ELF Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kan man programmera om moblien? t.ex. ändra texten i menyerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Installera ett tema ska inte vara något problem för det flästa mobilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det är inte så lätt. För jag har en Nokia 3310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Stödjer den Java eller Symbian? Om den stödjer Symbian så undrar jag vilket? Det går inte att programmera den direct i den utan man måste kunna koppla ihop den med en dator på något sett (ir, bluetooth, kabel, minneskort... ). Jag kan inte sånt här så bra men jag har läst om det på någon sida förut, och laddat hem program som andra gjort till datorn som jag sedan förde över till mobilen via bluetooth. Det var några spel, en kompass som man stälde in efter månen eller solen, periodiska-systemet, tidtagarur, kart-atlas och en ordbok. Det fanns "teman" men jag hade inget behov av något sånt. Det jag laddade hem var gratis i en månad sen skulle man ange en licens-kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Vad ska man med periodiska systemet i sin mobil till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 fuska på noprov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Exakt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det måste ju gå om man har någon slags sändare i datorn. För om man skriver *#92702689# så kmmer man in i servicemenyn. Där finns "Transfer user data". Fasst user data är nog bara info om den som har mobben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Vart ska man skriva *#92702689# ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Du skriver det på första sidan/bilden när du startar mobilen. Om du kommit in i menyn så måste du starta om för att kunna navända den igen. Man kan inte komma tillbaka om man kommit in där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Jag har inte en 3310. Utan jag har en N-Gage och på den gick det inte. Om man ska ha en sändare från datorn så måste ju mobilen ha en motagare, vet du om den har det? Kanske kan man skicka något "program" via MMS eller om din telefon kan gå ut på internet så kan man först från datorn lägga upp en fil till någon sida för att sedan ladda hem den från mobilen. Redigerat 17 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Kort fråga: Funkar det för dig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.