Hoppa till innehåll

Programmera Mobil

ELF

Rekommendera inlägg

Stödjer den Java eller Symbian? Om den stödjer Symbian så undrar jag vilket?

Det går inte att programmera den direct i den utan man måste kunna koppla ihop den med en dator på något sett (ir, bluetooth, kabel, minneskort... ).

Jag kan inte sånt här så bra men jag har läst om det på någon sida förut, och laddat hem program som andra gjort till datorn som jag sedan förde över till mobilen via bluetooth. Det var några spel, en kompass som man stälde in efter månen eller solen, periodiska-systemet, tidtagarur, kart-atlas och en ordbok. Det fanns "teman" men jag hade inget behov av något sånt. Det jag laddade hem var gratis i en månad sen skulle man ange en licens-kod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste ju gå om man har någon slags sändare i datorn. För om man skriver *#92702689# så kmmer man in i servicemenyn. Där finns "Transfer user data". Fasst user data är nog bara info om den som har mobben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skriver det på första sidan/bilden när du startar mobilen. Om du kommit in i menyn så måste du starta om för att kunna navända den igen. Man kan inte komma tillbaka om man kommit in där...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte en 3310. Utan jag har en N-Gage och på den gick det inte. Om man ska ha en sändare från datorn så måste ju mobilen ha en motagare, vet du om den har det?

Kanske kan man skicka något "program" via MMS eller om din telefon kan gå ut på internet så kan man först från datorn lägga upp en fil till någon sida för att sedan ladda hem den från mobilen.

Redigerat av TechnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...