TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Fågar du mig så skrev jag ju att det inte fungerade. Jag har inte en 3310. Utan jag har en N-Gage och på den gick det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Fågar du mig så skrev jag ju att det inte fungerade. Jag har inte en 3310. Utan jag har en N-Gage och på den gick det inte <{POST_SNAPBACK}> Jag frågade TheDarkElf. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jaså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ne det går inte. Jag har inte googlat fakta om det. Det verkar som om några/någion inte vet hur en 3310 ser ut. Det är den mobilen som såldes oerhört mycket för något år sedan. Den säljs än idag. Oftast blå med silverknappar och silver runt displayen. Den finns ju även i andra färger som silver. Nu fattar alla :D INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 här är en 3310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Japp precis. Mäj ha dän färgät Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.