jocki Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag hittar inte mars lighthouse vart ligger det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Menar du Goldenn Sun eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocki Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 på golden sun 2 lost age Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 I western sea så ska du surfa allra högst upp tills du kommer in i nått som kallas Northern reaches, sen ska du använda din kanon (du får den i staden.... kommer inte ihåg va den heter men den ligger på någon strand åt höger) + du måste ha magma ball, sen spränger gänget upp en gång till staden Prox, sov där ta dej längst upp i staden, snacka lite med proxarna som står som en arme och sen går du rakt uppåt på världskartan och där POOF är mars lighthouse!inte så svårt som de verkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocki Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tack!!!!!!!!! som f.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Juste staden hette Loho om du undrade.... Men inge prob, behöver du hjälp med doom dragon (sista bossen) så kan du fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag behöver hjälp: När jag har fått bort två huvuden, så tar han alltid "gruel ruin" eller nåt sånt, och dör typ alltid mina gubbar, för han dödade det första teamet, och sen kommer jag inte längre!!! :angry::angry::angry::angry::angry::blink::wacko::huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Högst 6 smiles eller nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg