Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag vet inte om det redan skrivts nåt ämne om detta men vilken är er värsta lärare. Här är en liten berrätelse om vår SKOLAS värsta lärare: Det började med att vi skulle ha henne som lärare. Vi hörde ett rykte om att hon var elak. Några dagar senare, på en vinter så var det snöbollskastning på basketplanen (vi har ändrat att man får kasta på fotbollsplanen). Jag fick en snöboll i ögat och blev nästan blind. Men hon sa ''är man med i leken får man leken tåla. Tillslut så fick hon sparken (det hände flera saker men jag får inte skriva det för mamma sa att man kan bli anmäld) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kan du bli anmäld för att berätta fler? Visst f*n har man väl mött på sådana lärare i våran tid. Vi har en lärare som är mer lik en råtta än människa faktiskt. ;) Otroligt tråkig person och lite översittare av sig verkar det som. Men våran klass mobbar henne stolt genom att störa henne och skratta under lektionerna. Jag vet att det är en dålig sak men det enda sättet att få bort henne från skolan. :/ Är man desperat så är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) [EDIT] Redigerat 30 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det är inga dåliga lärare här är en: Fakta: *Namn:får ej nämnas *Längd:40cm? *Vikt:*för mycket* *IQ -10? Hon kan inte lära ut något eller prata eller lysna. Tack vare henne har jag bara g i engelska medans jag säklirgen skulle haft vg med en annan. Alla hatar henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det är inga dåliga lärare här är en: Fakta: *Namn:får ej nämnas *Längd:40cm? *Vikt:*för mycket* *IQ -10? Hon kan inte lära ut något eller prata eller lysna. Tack vare henne har jag bara g i engelska medans jag säklirgen skulle haft vg med en annan. Alla hatar henne! Samma för mejj fast vi har henne i matte å NO hon suuger så otroligt mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Matteläraren............ :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Matteläraren är värst för mig <_<. Otroligt dryg med sitt onödiga prat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Vi har inte haft nån som är jättehemsk. @Madde-the-Wolf fick hon sparken? Hon måste varit konstig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nja, det berors på hur man definierar Värsta. Min absolut strängaste och mest raka lärare är oxå min bästa. Hon har en oerhörd förmåga att lära ut, men på ett fruktansvärt tråkigt sätt. Hon är verkligen sjukt tråkig, men på något sätt så lär man sig massor. Min sämsta lärare är min NO-lärare som är totalt köttad i hela huvudet. Hon är fullständigt blåst. Dels är hon skitful, så man knappt kan titta på henne utan att börja skratta, sen pratar hon nästan i falsett i standardläge och är typ 150 centimeter lång. Hon har frisyr som om hon hade kammat sig med en fläskkotlett, och hon har samma byxor i flera månader. Och inte kan hon lära ut heller. Hon är dum på riktigt mot elever som har det svårt, och vägrar hjälpa dom. Istället kastar hon ut dom, och vi har kanske 2-3 i vår klass som lär sig något. Och nej, jag har inte problem med inlärning, men jag lär mig ingenting ändå. Hon står och skriver av innehållet i våran lärobok som vi redan har, så måste vi anteckna om det i våran anteckningsbok. Hon är galen i labbrapporter, och varanann lektion har hon med sig sin lilla flicka på typ 3 år. Den är skitjobbig. Sitter och skriker till sina Bob the Builderböcker. Lärarn går knappt att förklara, ni måste se henne med egna ögon. Döeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 det här är den värsta läraren hon röker jag har själv sett det bakom matsalen och hon heter suzane eller något liknande hon sa barbara till en tjej och hon ville inte bli kallad så så hon sa sluta men suzane blev skit förbannad det finns mer saker som är värre med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tycker inte så bra om någon lärae på min skola om jag ska vara ärlig, men vissa är väll "värre" än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Det finns väl en lärare som man stör sig på riktigt mycket. Sedan har vi en massa andra lärare som typ hälften av klassen stör sig på fast jag är inte en av dem. Redigerat 9 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.