Hoppa till innehåll

Värsta Lärare

Manikku

Rekommendera inlägg

Jag vet inte om det redan skrivts nåt ämne om detta men vilken är er värsta lärare. Här är en liten berrätelse om vår SKOLAS värsta lärare:

Det började med att vi skulle ha henne som lärare. Vi hörde ett rykte om att hon var elak. Några dagar senare, på en vinter så var det snöbollskastning på basketplanen (vi har ändrat att man får kasta på fotbollsplanen). Jag fick en snöboll i ögat och blev nästan blind. Men hon sa ''är man med i leken får man leken tåla. Tillslut så fick hon sparken (det hände flera saker men jag får inte skriva det för mamma sa att man kan bli anmäld)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Kan du bli anmäld för att berätta fler? Visst f*n har man väl mött på sådana lärare i våran tid. Vi har en lärare som är mer lik en råtta än människa faktiskt. ;)

Otroligt tråkig person och lite översittare av sig verkar det som. Men våran klass mobbar henne stolt genom att störa henne och skratta under lektionerna. Jag vet att det är en dålig sak men det enda sättet att få bort henne från skolan. :/ Är man desperat så är man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

Det är inga dåliga lärare här är en:

Fakta:

*Namn:får ej nämnas

*Längd:40cm?

*Vikt:*för mycket*

*IQ -10?

Hon kan inte lära ut något eller prata eller lysna. Tack vare henne har jag bara g i engelska medans jag säklirgen skulle haft vg med en annan. Alla hatar henne!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inga dåliga lärare här är en:

Fakta:

*Namn:får ej nämnas

*Längd:40cm?

*Vikt:*för mycket*

*IQ -10?

Hon kan inte lära ut något eller prata eller lysna. Tack vare henne har jag bara g i engelska medans jag säklirgen skulle haft vg med en annan. Alla hatar henne!

Samma för mejj fast vi har henne i matte å NO hon suuger så otroligt mkt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, det berors på hur man definierar Värsta.

Min absolut strängaste och mest raka lärare är oxå min bästa. Hon har en oerhörd förmåga att lära ut, men på ett fruktansvärt tråkigt sätt. Hon är verkligen sjukt tråkig, men på något sätt så lär man sig massor.

Min sämsta lärare är min NO-lärare som är totalt köttad i hela huvudet. Hon är fullständigt blåst. Dels är hon skitful, så man knappt kan titta på henne utan att börja skratta, sen pratar hon nästan i falsett i standardläge och är typ 150 centimeter lång. Hon har frisyr som om hon hade kammat sig med en fläskkotlett, och hon har samma byxor i flera månader.

Och inte kan hon lära ut heller. Hon är dum på riktigt mot elever som har det svårt, och vägrar hjälpa dom. Istället kastar hon ut dom, och vi har kanske 2-3 i vår klass som lär sig något. Och nej, jag har inte problem med inlärning, men jag lär mig ingenting ändå. Hon står och skriver av innehållet i våran lärobok som vi redan har, så måste vi anteckna om det i våran anteckningsbok. Hon är galen i labbrapporter, och varanann lektion har hon med sig sin lilla flicka på typ 3 år. Den är skitjobbig. Sitter och skriker till sina Bob the Builderböcker.

Lärarn går knappt att förklara, ni måste se henne med egna ögon. Döeh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här är den värsta läraren

hon röker jag har själv sett det bakom matsalen och hon heter suzane

eller något liknande hon sa barbara till en tjej och hon ville inte bli kallad så

så hon sa sluta men suzane blev skit förbannad

det finns mer saker som är värre med henne

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...