Megaklumpen Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 När vi har typ cirkelträning å gympan å så behöver man typ inte göra nått, för våran gympamajjesitter bara å kollar på tjejerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 hemkunskaps "fröken" hon avlutar alla meningar med frasen mm.. Nu ska vi laga till en gryta,mmm sen ska vi ha lite sallad till,mmm skit störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 våran svenska lärare vill vara i centrum hela tiden. hon är hemsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Våran slöjd lärare är helt j*vla sjuk ett exempel en kille i min klass satt och drömde en gång då tog han med honom ut och slog ner honom han kom in blödandes från näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Hjälpläraren i vår skola är ovanligt stolt över sig själv. Hon är skit taskig mot alla som får gå upp till henne och hon håller på så här hela tiden. Hon säger typ äää skriver du sådär sen i gymnasiet så kommer du vara vara hemlös senare i livet. Grym uppmuntran va :rolleyes: . Redigerat 23 Maj 2006 av Bonasera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 När jag gick i 3:an till 4:an så hade jag en lärare som jag hade hört läskiga historier om tidigare. Jag har hört att hon slet i någons hår och slängde ut honom genom fönstret typ och så fick han gå hem. Hon var inte så illa när jag hade henne men hon verkar lite störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.