Hoppa till innehåll

Hur Får Man Denna Armor?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

Man ser att det är fake. Bara nybörjare gör så, men jag kan göra så om jag har ressat bland massa monster och min eq är röd, det är inget fel med att använda Divine Shield+Heartstone. Det är en j*vla massa människor som klagara på våra sköldar men inte f*n klagar jag på shamans imba totems och attacker... Men nog är de imba. Alla klasser har nåt dem kan göra hunter kan skjuta och sedan springa bort en bit och skjuta. Nu vet jag ju att det här var ett skämt men jag tycker inte att så många ska klaga på våra sköldar. Alla klasser har sin styrka, shaman sina totems och så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man ser att det är fake. Bara nybörjare gör så, men jag kan göra så om jag har ressat bland massa monster och min eq är röd, det är inget fel med att använda Divine Shield+Heartstone. Det är en j*vla massa människor som klagara på våra sköldar men inte f*n klagar jag på shamans imba totems och attacker... Men nog är de imba. Alla klasser har nåt dem kan göra hunter kan skjuta och sedan springa bort en bit och skjuta. Nu vet jag ju att det här var ett skämt men jag tycker inte att så många ska klaga på våra sköldar. Alla klasser har sin styrka, shaman sina totems och så..

 

lol seriöst, du tar det f*n allvarligt.. 'man ser att det bara är fake' NO SHIT? DET ÄR FAKE. Det är ett skämt på något som paladiner gör såfort dom blir lite pressade..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men räkna inte med att få den i första taget....

har en kompis som har en 60 druid och kör MC (molten core) nästan varje vecka. dom har kört i säkert tre månader och har inte en enda bit av cenarius (eller tier 1 om ni föredrar det). och det är bara tier 1 vi snackar om.... tier 2 är grymt mkt svårare att få tag på för då måste man klara BWL oxå. och det mina vänner det är inte så lätt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

paladins vill alltid ha, liksom priests. Typ vartannat party jag vart i har priest och pallys needat på allt. Även det som dom inte behöver, daggers och trinkets som ger agility bonus har glidit mig ur händerna för att en ninja-priest snor den. Och ja jag kör alliance, så det är inte så konstigt att alla ninjaer. Allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

d e inte säkert att alla paladins vill ha d, dels för dom kanske redan har men dom måste ha nog med dkp att bidda...

 

Hur funkar det här med dkp? Vad är det och hur får man det?

 

Btw, är det så att Horde spelare oftast är lite mer proffesionella och allys är lite yngre, typ 12-14? Lite osäker på stavningen där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

d e inte säkert att alla paladins vill ha d, dels för dom kanske redan har men dom måste ha nog med dkp att bidda...

 

DKP står för Dragon Killing Points, Det är ett system för att distribera loot i endgame instances.

Det finns många olika sorters dkp, den jag kör med är EQDKP.

I princip är det såhär;

1 dkp för att gå med i en raid

0.5 dkp per timme

1 dkp per boss (3 om det är första kill)

1 dkp för att vara med i slutet.

 

Så nu säger vi att Nightslayer Chest droppas, och då blir 5 rogues i raiden skitglada.. Den som har högst dkp (ie den som har raidat mest) får "köpa" Chesten för ett visst antal dkp, tror chesten kostar 30 dkp..

 

Roguen hade 20 dkp förut, men nu, när han har fått NS chesten så är han -10 dkp.. så måste han raida upp sin dkp mer innan han kan få mer epics.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...