Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Har hört av nån kompis att det finns en sida där man kan ladda ner olika saker till Sims 2 som t.e.x kläder nya saker och så. Vet ni om det finns en sån sida? Isåfall... Vad heter den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 en del saker går att ladda ner på thesims.se andra saker går att ladda ner på andra sidor som jag tyvärr har glömt bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Hur gör man för att lägga in dom sakerna på thesims.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 det finns en jag alltid brukar vara inne på den heter: www.thesims2 .se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 XMSIMS AroundTheSims2 4 Ever Simfantasy Sims2luxe Vitasims 11dots mbs2d Ladda hem och var glad. Jag har laddat hem från alla dessa sidor och just nu är jag uppe i ca 500Mb i download mappen, ca 1000 filer... Nu har du lite att göra :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worfox Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 googla :P Det är ganska smart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Hur gör man för att lägga in dom sakerna på thesims.se? Några sidor som jag älskar att ladda hem ifrån: Sims 2 sisters Sims 2 paradise Simply Elau Simply Styling 4 Ever Sim Fanstasy Sims showcase = En sida som lägger upp det bästa från olika sidor, både betalsidor och gratissidor. Hur man lägger in sakerna i spelet: Först öppnar du Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads. Där efter klickar du på saken du vill ladda hem. En ruta kommer att komma upp, där det står om du vill Öppna eller Spara. Klicka på Öppna.(detta kräver att du har typ WinZip eller liknande) Dra sedan filen du vill ladda hem till Dowloadsmappen, och så är det klart! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The- Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) XMSIMS AroundTheSims2 4 Ever Simfantasy Sims2luxe Vitasims 11dots mbs2d Ladda hem och var glad. Jag har laddat hem från alla dessa sidor och just nu är jag uppe i ca 500Mb i download mappen, ca 1000 filer... Nu har du lite att göra :evil: Jag var inne på 4ESF sidan och jag undrar om det kostar pengar att ladda ner möbler där ifrån jag vill jätte gerna ha sånna möbler i mina simmars hus men kostar det pengar kan jag ju inte det! snälla svara! Redigerat 27 Maj 2006 av The- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 www.fuckinggoogleit.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg