Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hej, tja, tjenixen, tjenare, hallå, skeppochhoj, flädersaft. Jag känner för att skjuta loss. Få loss en del inre ilska jag har inom mig, pang-pang-död. Typ. Är det nån som har förslag? Det behöver självklart inte vara FPS, det kan vara lite vad som helst. Bara det är våldsamt haha, och det måste finnas LAN-tillgång. Behöver inte alls vara nåt nytt, bara det är roligt. =) Jag är inte grafikfixerad, och inte kvalitétsfixerad. Bara humorfaktorsfixerad. Det ska vara roligt, blodigt och LAN-kompitabelt helt enkelt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 soldat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Medal Of Honor kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 BF slår allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 The Punisher är ett riktigt bra val om det ska vara både blodigt och våldsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 The Godfather finns ju. Sedan finns det spelet Mafia, som är roligt, men om det är mycket blod eller ej kommer jag inte ihåg. Det finns ju Cod2, Medal of honor, BF m.m. som är FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Gudfadern är coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 CoD2 finns ju. Så skönt att ta en MG42 och bara hålla in musknappen på allt man ser xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Gunz (är dock ett online-spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Just det, GUN är ett bra spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Men e de ingen som speler XIII kan va svåret att få tag på men de e så grymmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Oh ja, XIII är jädra grymt! Serietidningsaction på hög nivå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.