FreeZtyle Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Djurgården hejar man ju på jag spelar fotboll i Hasslö Goif i Blekinge i P12 serien Spelar i samma lag som The Golden Boy Man hejar ju lätt på Hammarby! :kung: Redigerat 12 April 2006 av One Piece Citera
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Spelar i nere i Skåne. Maglasäte IF, trots att jag bor i Höör. (the_dark_yoda, Säte slår Höör lätt ;)) P14 för att tillägga. Djurgården, absolut! :) Haha, du går väl i 8:an? Om du spela inomhusfotboll det här året så har vi mött er :) Ni vann med 5-2 men so what? Vi går ju i 5:an. Citera
neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 spelar i sätila, några mil utanför gbg... håller inte särskilt mkt på något lag... isf får de va öis eftersom min kompis spelar i deras juniorlag :D Jag spelar i lerum(göteborg) och hejar på IFK Göteborg spelar du basket btw? Citera
pop eye Skrivet 16 April 2006 Rapport Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag spelar håbo ff p13 men jag e p14 fick hoppa upp för jag va så bra.Jag hejar djurgården. :gitarr: Redigerat 26 April 2006 av pop eye Citera
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Skrivet 16 April 2006 Själv spelar jag i Gårda Bk i Västra Götaland. :cool: Malmö FF är bäst, det vet vi alla. :zzz: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.