FreeZtyle Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Djurgården hejar man ju på jag spelar fotboll i Hasslö Goif i Blekinge i P12 serien Spelar i samma lag som The Golden Boy Man hejar ju lätt på Hammarby! :kung: Redigerat 12 April 2006 av One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Spelar i nere i Skåne. Maglasäte IF, trots att jag bor i Höör. (the_dark_yoda, Säte slår Höör lätt ;)) P14 för att tillägga. Djurgården, absolut! :) Haha, du går väl i 8:an? Om du spela inomhusfotboll det här året så har vi mött er :) Ni vann med 5-2 men so what? Vi går ju i 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 spelar i sätila, några mil utanför gbg... håller inte särskilt mkt på något lag... isf får de va öis eftersom min kompis spelar i deras juniorlag :D Jag spelar i lerum(göteborg) och hejar på IFK Göteborg spelar du basket btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag spelar håbo ff p13 men jag e p14 fick hoppa upp för jag va så bra.Jag hejar djurgården. :gitarr: Redigerat 26 April 2006 av pop eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Själv spelar jag i Gårda Bk i Västra Götaland. :cool: Malmö FF är bäst, det vet vi alla. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.