PussyCat Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Affärens priser spelar ingen roll för mig man är inte här för att köpa saker utan för att prata med fuska vänner skriva i forum m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Håller med att det är lite för dyrt i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller Ja på tex fuska vip så tjänar han ju riktiga pengar, det gör han inte när folk köper i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller Han tjänar ju på att folk skickar in till Live ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Han kanske höjer så att folk blir helt desperata och börja sms fuska mynt. haha bara en ide :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Han kanske höjer så att folk blir helt desperata och börja sms fuska mynt. haha bara en ide :rolleyes: Jag tror inte att så många blir desperata över några FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det är ju för skojs skull, R-110. Okej, okej.. Men det lät så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mycket lättare att betala med mobilen Så du lägger ut riktiga pengar för fm? Så köper du ett hjul då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ursäkta jag vet i nte vad fm är men om någon berättar det blir jag glad. Är det sidans pengar eller? eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) @ tvspelsrobert3: Ja, det kanske han gör, stör det dig? Redigerat 12 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ursäkta jag vet i nte vad fm är men om någon berättar det blir jag glad. Är det sidans pengar eller? eller vad är det? har pm:at dig om det ;) Ja, priserna är rätt höga, men jag tycker inte att de skall sänkas jätte mkt i sånna fall för det skall ju som sagt vara lite utmaing att få ihop fm för då känns det som att man verkligen förtjänar saken man köppt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 men priserna borde ändå sänkas... de eju svindyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.