Gäst Samus aran Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tja. 1. vilken lvl bör man va om man ska gå in i gaten vid Kvatch??? 2.kan någon beskriva vägen där ine. 3.var kan man hitta bra light armors. 4.kan någon tipsa om en bra mysticsm spell som men inte behöver ha mysticsm lvl 25 för att använda. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 1.Jag gjorde main questen direkt, så jag va lv.1 när jag gick in där. 2.Uch, det är ruggit stort. Gå mot det stora tornet, sen när du är inne så ska du gå uppåt hela tiden. 3.Du kan loota eller köpa armor. Jag köpte inte ett enda när jag spelade. 4.Nej, men ta en mysticsm spell, användend den tills energyn tar slut, ta "wait" och sätt det på en timme, så kan du göra lika dant för att tränna upp det snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) schysst. sen dom här ayleid ruins. var finns dom. finns såna dära varla stones i vilka ruiner som helst ir???? ok sen så såg jag i instrukrions boken sid. 8 kolla bilden där. hur f*n kan han ha 1623 i liv och 1090 i magicka och han bara e på lvl 15. jag e f*n lvl 10 och knappt kommit över 200 i liv? Redigerat 10 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Han e Krigare det vill säga han har "the warrior" som tecken o han e braton gissar jag på... men magica vet jag inte.. det kan ju ha varit en visningsbild :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 vadå har man mer liv om man e warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja på sett och vis... samma sak me trollkarlar de har mer magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) jaha ok. här kommer fler frågor 1.när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel???? Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ??? 2.när man ska gå upp i lvl så står det att amn ska gå upp 10 lvlar i sina major skills. Spelar det någon roll vilka man tar? och kan man ta tex 3 lvls på Blade, 2 lvl med hand to hand o sen 5 lvl med destruction???? kan det vara av vilka som helst men det måste vara just 10?? :student: = :zzz: Redigerat 12 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag kan bara svara på tvåan. 2. Det är precis som du skrev. Man kan lägga ut sina 10 skills över vilka som helst av ens major skills. Jag kan t.ex. ta 5 i Mysticism, 4 i Blade och 1 i Illusion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 sjyssst. kan nån svara på första frågan då när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel???? Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Mjau. Jag kan inte starta spelet. :( Det kommer upp en ruta om skicka felrapport. Mitt grafikkort heter NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x, kan det vara det som dummar sig? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 kanske är en dum fråga men e det här ett mmorpg spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) jup. du har för dåligt grafik kort. står på baksidan av fodralet vad det har för krav på grafik kort. kan nån svara på frågorna 1.när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel???? Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ??? 2.min willpower och intelligence är röd. det står i instruktions boken att det blir röd om man e sjuk ir liknande. var kollar man va de e för sjukdom o hur man får bort den. jag= :evil: vet faktiskt inte vad mmorpg spel står för men det e ett roll spel RPG Redigerat 13 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.