Xeller Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vilken spelare tycker ni är mest överskattad,själv tycker jag beckham. Man kanske ska vända på frågan ,Vilken spelare är mest underskattad. Juninho i lyon får inga rubriker trots att ahn är minst lika bra som Kaká. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 ALLA I REAL MADRID!!Hela lag e så grymmt överskattat så de inte e sant!!Barthez e oxå överskattad tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag håller med om att Beckham är överskattad. Den mest underskattade vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Underskattad Juninho i Lyon. Mest överskattad är Beckham Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Mest överskattade spelare i världen: Zlatan Ibrahimovic. Maken till egoistisk snorunge & individualist får man leta efter. Han får spela av någon j*vla anledning som ingen begriper, han utför ju ingenting i Juventus! Han är fortfarande en gud i svenska medier trots att han inte gjort ett skit det senaste året. Nej, hellre Allbäck än Zlatan i VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Håller med om Zlatan. Han står ju bara och väntar på bollen och efter ett anfall så jobbar han aldrig hem utan han bara går på planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 # 21: Hysén & Johan Elmander, please? :D Jag vet inte riktigt. Men, Beckham är väl självklart. Sen typ resten utav de stora i Real Madrid, som suppermario sa. Hela Englands iochförsig. =) Men min röst faller på Beckham, även om han på senare inte framstått som så bra heller. Mest underskattade är Deco även om han redan är känd. Han är bäst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag tycker åxå zlatan är överskattad. visst har han gjort fina mål och så men han är för egoistisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 dom mest överskattade e beckham, zlatan o totti (han e en så lipsill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 en annan spelare som jag tycker är överskattad är ju Wane Ronney!Han e faktiskt riktigt bra ioförsig men han e så grymmt överskattad!Zlatan är ju som #21 sa oxå riktigt överskattad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Så f*n heller! Zlatan är absolut inte överskattad, han blir hela tiden sågad av medierna för vad han än gör!!! Målet mot Italien? Hade vilken bondfåne som helst gjort det elr? Han gör otroligt mkt för det svenska landslaget. Anledningen till att han inte lyckas i Italien är att ligan är helt seg med sitt tråkiga spel... Det hade varit mkt bättre för Zlatan att flytta till t.e.x La liga för hans spelstil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Så f*n heller! Zlatan är absolut inte överskattad, han blir hela tiden sågad av medierna för vad han än gör!!! Målet mot Italien? Hade vilken bondfåne som helst gjort det elr? Han gör otroligt mkt för det svenska landslaget. Anledningen till att han inte lyckas i Italien är att ligan är helt seg med sitt tråkiga spel... Det hade varit mkt bättre för Zlatan att flytta till t.e.x La liga för hans spelstil... visst han gör bra saker men han e väldigt "rå" och han kan inte behärska sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.