Dretskit Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Cradle Of Filth är onda och speciellt Dani men när jag så honom när han var med på Viva La Bam så verkade han ganska normal. Deras musik är väl bra men texterna är inte vad jag gillar direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vem har sagt det? När sa jag det ? Det är möjligt att jag har gjort men jag vill gärna ha en källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vill Cradle Of Filth få oss över till den mörka sidan? Vad menas med den mörka sidan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Men s*tansdyrkare etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 PÅ metal-archives.com så står det att Cradle Of Filth sjunger om vampyrer, mörk erotik, legender och sagor så de är nog inte så s*taniska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Black Metal är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Beror förstås på vilka band, Black Metal kan låta annorlunda ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag gillar de snabba gitarriffen i black metal men dödsmetal är fortfarande favoriten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Skulle ju uppstå roligare diskussion om en som gillar rapp kommer in och delar med sig sin egen uppfattning? Jag gillar inte rock relaterade musik pga att jag inte gillar deras musikstil, man förstår liksom inte vad dem säger. Ni kallar det growla, men vad är skillnaden mellan growla & skrika? Om jag bryter mot någon regel eller något, sorry <_< Vet hur petiga moddarna är när det gäller sånt -.- Redigerat 18 Juni 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 * Fusion, du syftade på deathmetal, heavy metal och dessa genrer. Man hör knappt ingenting, varför skall man skrika? Man blir ju bara hes. Men som jag tycker det, är det stor skillnad mellan hårda metal-stilar och rock. Rock är en klassiker för mig, där det är möjligt att höra ett någonlunda vad låten handlar om. Hårdrock har varit sådär för mig visst, KoRn & rubbet räcker för mig men Growl... det är för mycket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 New Metal = Metal/Rap, som t.ex. KoRn m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ett band som inte är bra för er små undomar är s*tanisterna Cradle of filth som vill locka över er till den mörka sidan ;) <{POST_SNAPBACK}> När sa jag det ? Det är möjligt att jag har gjort men jag vill gärna ha en källa <{POST_SNAPBACK}> Där uppe sa du det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.