Putside Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Rage Against The Machine må vara så kommunistiska/vänsterextremister dom vill, men kan nån svara på frågan varför dom då försökte tjäna pengar? Bildades för 5 år sedan :rolleyes:Kommer med ny skiva snart ps: Audioslave är inte alls lika hårt, nästan inte alls ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag lyssnar oftast på: Metallica. Fear Factory. Damageplan. Killswitch Engage. Meshuggah. Pantera. Korn. Det är nog några fler men det är dom jag kommer på nu. =) "Älskar Pantera". Om det är någon här som som ska älska Pantera så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagheterPaj Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nåra band jag gillar.. Cannibal Corpse Dark Funeral Arch Enemy Hypocrisy Bloodbath At The Gates Rammstein lite iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olton Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Okej, sweet med en metal tråd =P För att nämna några band ur min samling ACDC Arch Enemy At The Gates Black Label Society blind guardian Children Of Bodom Clawfinger Dark Tranquillity Darkthrone De Lyckliga Kompisarna Decapitated Dimmu Borgir DragonForce DragonLand Dream Evil Europe Evanescence Finntroll Gamma ray Green Day guns n roses de var två lådor iaf orkar inte ta resten :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag gillar all sorters musik så jag lyssnar på metar älskar growl de e fett men bamse å lille skutt e faktiskt rätt bra de me =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Okej, sweet med en metal tråd =P För att nämna några band ur min samling ACDC Arch Enemy At The Gates Black Label Society blind guardian Children Of Bodom Clawfinger Dark Tranquillity Darkthrone De Lyckliga Kompisarna Decapitated Dimmu Borgir DragonForce DragonLand Dream Evil Europe Evanescence Finntroll Gamma ray Green Day guns n roses de var två lådor iaf orkar inte ta resten :zzz: Hur kan man kalla Green Day för metal? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Dope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Någon som har köpt Slayers nya platta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Någon som har köpt Slayers nya platta? Den hade min kusin innan den släpptes:P.. men den va inte så jätte bra precis:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Okej, sweet med en metal tråd =P För att nämna några band ur min samling ACDC Arch Enemy At The Gates Black Label Society blind guardian Children Of Bodom Clawfinger Dark Tranquillity Darkthrone De Lyckliga Kompisarna Decapitated Dimmu Borgir DragonForce DragonLand Dream Evil Europe Evanescence Finntroll Gamma ray Green Day guns n roses de var två lådor iaf orkar inte ta resten :zzz: De lyckliga kompisarna då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Nefarius Baptism - Horrendous Removal Of The Esophagus. Där har vi en Hård låt. ja Jag gillar Hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Banden jag lyssnar på är: Slipknot Stone Sour HIM Korn Cradle Of Filth Soulfly Soil Linkin Park Murderdolls Wednesday 13 System Of A Down Iron Maiden CKY Misfits Killswitch Engage 36 Crazyfists Hatebreed Bullet For My Valentine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.