Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Skellington

Känns som om det e lite mycket off-topic nu...

 

Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit.

Redigerat av Quazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns som om det e lite mycket off-topic nu...

 

Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit.

Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington
Känns som om det e lite mycket off-topic nu...

 

Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit.

Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key.

Det behöver inte vara Shadow Link, det kan ju vara en annan motståndare med <_<

Labyrint e bra. Man kan gömma sig, och man måste söka upp den andre

Kompassen var bara ett exempel, han kan sno alla kistor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Quazar @ 14/06-2006 23:53:56)
Känns som om det e lite mycket off-topic nu...

 

Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit.

Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key.

Det behöver inte vara Shadow Link, det kan ju vara en annan motståndare med <_<

Labyrint e bra. Man kan gömma sig, och man måste söka upp den andre

Kompassen var bara ett exempel, han kan sno alla kistor

Om man ska gömma sig låter det som att man är Dark Link (shadow link) och det låter som 2-player och det kommer inte finnas...eller? Och hur många fiender har du sett i Zelda som springer och gömmer sig hela tiden? Särskilt en som Dark Link som är väldigt stark.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahahhah.....här snackar ni om att ni vill ha en massa bossar (som ja tycker kommer bli lite överdrivet med bossar sen :visslar: ) sj tycker ja att i nån tempetl lr vissa så borde man kunna köra me nån annan, inte som 2 players utan me en annan gubbe som i WW. t.ex taket rasar på en tempel i Link blir fast så måste man byta gubbe o rädda link sen byter man tebax till han osv så kan man sammarbeta till slutet av templen :cool:

 

skulle va cool om man kunde göra sammasak me bossar oxo :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...