Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess

Svedda

Rekommendera inlägg

Oroa dig inte över det, det blir inte 50 tempel...

Jag tror det kommer ligga på 15. Shigeru Miyamoto har själv sagt att han satsar på att detta ska bli det största och bästa Zelda spelet hittills. A Link to the Past hade 11 tempel/grottor med bossar (inklusive slutbossen) så 15 tycker jag låter troligt.

Man kan alltid hitta på nya vapen, uppgraderingar. Alla Zelda spel har inte nya vapen, många har gått från spel till spel.

Undrar hur de kommer vara uppbyggda, hoppas det inte är som i OoT, stela namn som Fire Temple, Water Temple.... temple låter lite tråkigt.

Jo, tycker också att temple låter lite tråkigt... Man kan väl bara hitta på namn som Dragon ravine eller något... Inte just tempel i varje fall.

Och jo, 15 tempel låter bra och rimligt. Trots att det bara var 2 eller 3 tempel till TWW så tyckte jag att spelet var lagom långt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ENGULBanaaAaAaN

TWW hade väl mer än 2 tempel? Eller du räknar kanske inte dragon roost island och de andra öarna som tempel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett Poe tempel :)  Dom är söta :)  :rolleyes:

http://perfect-zelda.net/5/miniboss/image04.jpg

Poe tempel? Varför lägga upp ett helt tempel för en gubbe? Men det blir ändå inget av det ni föreslår ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...