Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hmm meningen med livet är att ha kul :D Nintendo , sony och microsoft har fattat det iaf :D Bra kommentar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Skaparna av Matrix trilogin hade helt rätt, vi är ett virus...vänta lite nu det har ju Ragnarök redan sagt. Faen också, jämnt ska nån komma och vara smart innan mig. Vi Dominerar Vi Förstör Vi Pwnar skiten ur allt annat Vi, Är människor Så enkelt är det, jag menar. Flera miljoner år och se vad vi som ras har uppnått, total förintelse av flera raser än något annat levande på denna jord. Tänk om hundra år, då kommer vi resa genom universum och ge destruktion en ny innebörd :rolleyes: Mitt liv? Jo det du, det handlar om att spela min roll, umgås och var en individ. Upptäcka spännande platser och lyssna till skön musik (nightwish...) och göra nåt unikt, som att åka sparkcykel genom Afrika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Meningen med livet är en individuel fråga. Adolf Hitler; Göra rent världen från judar" Men den sanna meningen med livet är; "Att leva livet, för tro inte att det går i repris" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det kanske går i repris, det får man aldrig reda på förrens man dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag tror inte att utvecklingen om 100 år förts fram så stort så att man kan åka genom hela universum då universum är oändligt, enligt vad forskarna säger. Meningen med livet är för nuvarande att skydda sin planet dvs mänskligheten och sedan föra vidare vetenskapen om tex Rymden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Skydda? Det har vi ju lyckats bra med. Nej du, vi förstör. Skyddar finnsi ngen som gör. Än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Skydda? Det har vi ju lyckats bra med. Nej du, vi förstör. Skyddar finnsi ngen som gör. Än. Du förstod inte mig riktigt, meningen med livet är att skydda Jorden, att 90 % av jordens befolkning inte gör det är en annan sak. Dock så tror jag att folk kommer att fatta på riktigt när ozonlagret försvinner och mänskligheten hotas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Jag förstår nu, när du förklarat så bra... När ozonlagret är borta är vi redan stekta eller har anpassat oss. Så det är nog inte så mycket att oroa sig för. Redigerat 12 Juni 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag förstår nu, när du förklarat så bra... När ozonlagret är borta är vi redan stekta eller har anpassat oss. Så det är nog inte så mycket att oroa sig för. Inget att oroa sig för? Att mänsklighten dör ut om vi inte gör något åt våra föroreningar, utsläpp av miljögifter kommer dessvärre att oroa en väldigt stor andel av männsikorna på jorden. Industriområderna är det största hotet då man bör kunna hitta ett sätt där företagen både tjänar lika mycket men samtidigt inte släpper ut avgaser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag var också som du, innan jag insåg vilken värdelös kamp jag förde. Vad vann jag på att skrika på folk som skitade ner, en spydig kommentar som bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag var också som du, innan jag insåg vilken värdelös kamp jag förde. Vad vann jag på att skrika på folk som skitade ner, en spydig kommentar som bäst. Tyvär så har du rätt, folk skräpar ner alldeles för mycket utan att tänka på vilka negativa följder som förekommer. Om jag hade makten och ekonomin så skulle jag skapa något parti eller en internationell grupp som är emot all denna avfall av miljögifter, avgaser mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 som goth så ser jag ingen j*vla mening med livet när alla bara förstår korrumperar i vårt j*vla samhälle, tack för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg