Katt Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 @ Penguin: Jag trodde de redan hade spelat in alla avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Dom gör så med flit, det är nästan säker på. Jag tror att de gör så för att de inte har spelat in alla avsnitt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 @ Penguin: Jag trodde de redan hade spelat in alla avsnitt. ´nej nej, de spelar in allt eftersom, detta för att det storyn skall hållas hemlig. Inte ens skådespelarna vet vad som skall hända i nästa avsnitt. Det skulle vara katastrof om någon läckte ut i förväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Kollar på det och tycker att det är bra,men segt som f*n. Det har ju typ gått 200 avsnitt eller något och dom har ju i princip bara gjort 2 saker, hittat "luckan" och den andra "luckan". överdrev lite med 200 men ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Men lite mer har det väl hänt? De har föressten hittat fyra lyckor, eller i alla fall 3: En med knappen, en med skärmar, en med nåt slags sjukhus och en som de andra har. Redigerat 8 Juni 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.