Hoppa till innehåll

Vilken är det bästa yrket?  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Blacksmithing, har valt den för att jag ska göra så mycket som möjligt för att crafta Sulfuras Hand Of Ragnaros och jag har hört att det kräver 300/300 i skills. Problemet är att det kostar mycket för att göra grejer :(

du kan inte crafta den väl? man craftar väl sulfaron? och enchantar den till sulfaras med eye of sulfaras.

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN
Skrivet

Larath, man kan iallafall försöka som andra Warrior/Paladin har gjort.

Skrivet

Gnomish engineering såklart. Mitt senaste crittrekord med Gnomish deathray var 2504.

PS. WTF betyder inte riktigt för i h*lvete, men ffs gör det däremot ;)

Skrivet

Mining/Skinning äger!!!! då kan du tjäna så mycket att du kan köpa allt som andra professions kan göra(utom engineering). Och det har typ inga utgifter(förutom skinning knife och mining pick och kanske nåra stora bags e bra o ha)

Skrivet

Blacksmithing, har valt den för att jag ska göra så mycket som möjligt för att crafta Sulfuras Hand Of Ragnaros och jag har hört att det kräver 300/300 i skills. Problemet är att det kostar mycket för att göra grejer :(

det är lite dyrare att göra själva den, typ 1000g eller nåt skulle jag gissa, thunderfury kostar runt 4000g för alla material, men jojo det bästa 1h vapnet i spelat... =) värt det!

Gäst DonKeN
Skrivet

Är det inte 2 handed hand of ragnaros är?

• Skapa ny...