Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Är det värt pengarna?  

54 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Yantra

vet inget om ds men om du ska köpa psp istället viket jag tycker så köp en med firmware 1,5 för då kan du spela hombrew typ quake doom osv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Hehe spelkänsla...  :bah:  DS har ingen spelkänsla gemfört med PSP!

 

Det känns som om du går på grafiken, något som de felsta gör idag. Sen gillar jag inte spelen till psp. Kommer aldrig köpa en PSP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

DS är inte alls speciellt bra, ja har den. Grafiken är rätt så dålig :angry:  (om man inte tänker på nintendogs) och internet wi-fi funktionen funkar dåligt. Spelen har också dålig styrning. Jag har också en PSP och ja kan säga att den är mycket bättre, om ja skulle betygsätta DS så får den 6 av 10 medan PSP 10 av 10 :kung: .

 

Men grafiken är vell inte allt, det handlar mer om spel & spelkänsla iaf för mig. Och PSP är ju svindyr, och vad kan man göra med den.. Lyssna med musik o kolla på film & det kan man med DS också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS är inte alls speciellt bra, ja har den. Grafiken är rätt så dålig :angry:  (om man inte tänker på nintendogs) och internet wi-fi funktionen funkar dåligt. Spelen har också dålig styrning. Jag har också en PSP och ja kan säga att den är mycket bättre, om ja skulle betygsätta DS så får den 6 av 10 medan PSP 10 av 10 :kung: .

 

 

Klart inte grafiken e allt men det är en bonus... och psp har mycket bra spel känsla gemfört me DS. Och hur kan man lyssna på musik med DS då? Jo, jag vet med ett tillbehör som kostar sådär 500kr... Med PSP behövs inget sådant, och man kan ha ett flera gig stort minneskort till PSP. Föressten PSP är inte svindyr... Jag kan sätta upp en lista med de spelkonsolerna jag har vilken som är bäst: 1a plats PS2, 2a PSP, 3a DS och gameboyadvance på 4de plats.

Redigerat av Raseborg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...