Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Är det värt pengarna?  

54 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

NDS är som sagt för skelögda muppar.

 

Såna som dig alltså? Stör mig rejält på dina fanboy kommentarer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag fattar inte varför alla tycker NDS är så bra!

NDS är ju inte alls bra gemfört med andra konsoller... Är det bara för att alla är så fattiga och bara har råd till NDS och inte till PSP. Därför försvarar de sin konsoll som NDS bara för de har den! Hehehe... :meddum:

Redigerat av Raseborg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS äger ut psp! min kompis psp gick sönder när han vände det 90 grader o mitt DS har ramlat i snö och inte nåt skit har hänt!

 

 

Jag vet varför din DS inte gick sönder... För det finns inget i den som kan gå isönder för den är helt tomm! Hahahahaha! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

DS äger ut psp! min kompis psp gick sönder när han vände det 90 grader o mitt DS har ramlat i snö och inte nåt skit har hänt!

 

Jo verkligen, det har aldrig hänt mig att någon konsoll (bärbara och stationära) från nintendo som jag har ägt, har gått sönder. Nintendo har kvalité, min mormors NES från 1986 fungerar 100% felfritt än idag, slå det om du kan. PSP är uselt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mobba honom inte för att han har så låg ålder och saknar (som tyvärr många gör idag) vett att bedöma spelmaskiner efter spelkänsla ist för grafik, för grafiken är det enda psp slår DS i annars så är DS bättre och den har mycket bättre spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

mobba honom inte för att han har så låg ålder och saknar (som tyvärr många gör idag) vett att bedöma spelmaskiner efter spelkänsla ist för grafik, för grafiken är det enda psp slår DS i annars så är DS bättre och den har mycket bättre spel.

 

Dagens ungdom går alltid efter grafik. Kommer ihåg de gamla tiderna när NES, GB och SNES gällde : ).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

asså DS har ju Touch screen 2 skärmar o sånt vad har psp? bra grafik inte ens roliga spel!

 

Jo DS är ju något nytt. PSP är samma som alla tidigare bärbara konsoller fast med bättre grafik. Nog om det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...