nico Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Kan/får man vara flera på samma Steam account, t.ex. jag har samma account som min bror som bor i en annan stad? Eller loggas man ut om man försöker vara inloggad på samma samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ja och främst av allt bannad... en av er blir bannade och då kan någon av er inte logga in på den steamaccounten på den datorn som han eller du använder. TEX: vi säger att din bror blir bannad, då när han försöker logga in kommer det fram en ruta om att det är något fel på steam eller att du har blivit bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Om man spelar på samma dator så kan man det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Min kompis Fredrik har fått lösenordet till min kompis Mohammeds acount. Så han kan spela på det också. Men loggar de in samtidigt så... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 går ju inte å spela på samma server heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Man kan ha samma account, jag och min brorsa delade på ett tills jag stal en CD-key av en kompis. xD Men det går inte att spela på samma server med samma account, eftersom att det kommer up en ruta som det står nåt om "Steam ticket has expired" eller nåt liknande. Men annars går det riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 En polare till mig kunde spela med sin bror på samma acc samtidigt, dock inte på samma server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) jaja men jag har lösenordet till hans hemside-ftp så om han blir bannad då... blir det mycket plats kvar över till min hemsida :P men alltså, du kan vara inloggad samtidigt och det går bra att använda, men inte spela på samma server samtidigt, right? om vi nu säger att brorsan lånar min steam acc. som jag nu har CS och CS CZ på, kan han ladda ner dem direkt via steam då eller måste han ha install -dvd:n? Redigerat 15 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Han kan ladda ner det direkt via Steam. Behövs ingen CD till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg