razziel93 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det är hellt onödigt att läsa i denna tråden e det 3 olika personer som säger hellt olika och så säger alla att deras e sant jag menar sluta starta onödiga trådar!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 men dom e inte HELT onödiga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 earthman x nu har du inte lika cool bild :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 earthman x nu har du inte lika cool bild :P Vad f*n har det med ämnet att göra? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Alla säger olika. Jag har hört allt. Jag är även medlem på zeldauniverse.net, världens största inofficiella Zelda sida, kolla där om ni vill veta mer om spelet. (detta är inte reklam)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Alla säger olika. Jag har hört allt. Jag är även medlem på zeldauniverse.net, världens största inofficiella Zelda sida, kolla där om ni vill veta mer om spelet. (detta är inte reklam)! Får väl bli medlem OT: Slutet av april börjar närma sig och det har inte kommit någon reklam ännu. Kazen: Läste någonstans att det finns 2 versioner av TP, den ena är till GC (och revolution som kommer vara bakåtkompitabel) Den andra versionen är till rev. och stöder handkontrollen. Zelda äger och detta spel kommer krossa allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ja lätt också... :P (Zelda äger inte men spelen gör...:P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ja lätt också... :P (Zelda äger inte men spelen gör...:P ) rhm....samma sak.......??.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 ja lätt också... :P (Zelda äger inte men spelen gör...:P ) håller med dig, Zelda sitter typ inne på ett slott nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg