Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Gäst Kilimanjaro

Rekommendera inlägg

Dem me bra, störde mig mkt på dem förut, mest Admin,#21 å Ragnarök(hoppas ni inte tog illa upp nu bara) störde mejj mkt på dem förut, men de gör ja inte nu...Bästa moddarna genom tiderna har ju vart Suna(Om jag inte minns helt fel så har Suna vart modd en gång i tiden),Nico,NesseN å MeM så klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem me bra, störde mig mkt på dem förut, mest Admin,#21 å Ragnarök(hoppas ni inte tog illa upp nu bara) störde mejj mkt på dem förut, men de gör ja inte nu...Bästa moddarna genom tiderna har ju vart Suna(Om jag inte minns helt fel så har Suna vart modd en gång i tiden),Nico,NesseN å MeM så klart!

 

Outside: Nu ska vi inte favoritisera moderatorerna. :P

 

Suppermario: Varför är han inte moderator längre ?

 

Lite Off - Topic nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moddisana..??

Dom är väl helt okii tycker jag.

Men vissa modds är ju inte så aktiva som de kanske var förut.

Har jag rätt..???

Jag har liksom aldrig sett Dannie eller Ytterman.

Redigerat av Santa_Claus_Driver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för att dem har ett liv utanför Fuska.se också, det visste du väl ?

Skolan och kompisar kan vara några skäl till att dem är mindre aktiva. ;)

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mörötterna, låt mig se, inget fjäsk (många här fjäskar). Jag tycker att moderator "X" är lite för hård, låser för hastigt (inte alltid, men oftast), jag vet inte hur denne modertor "X" är när det gäller varningar, men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem me bra, störde mig mkt på dem förut, mest Admin,#21 å Ragnarök(hoppas ni inte tog illa upp nu bara) störde mejj mkt på dem förut, men de gör ja inte nu...Bästa moddarna genom tiderna har ju vart Suna(Om jag inte minns helt fel så har Suna vart modd en gång i tiden),Nico,NesseN å MeM så klart!

 

 

 

Vet inte, fråga honom å inte mejj...

Utan moddarna skulle forumet se ut typ som en bakgata i Paris(fråga mejj inte varför just Paris)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det har skapats alltför många trådar om vad vi gör och hur vi är och vem som är bäst.

 

tack för all cred men låser, lite jobbigt för de som inte är lika omtyckta av alla så därför låser jag. den som vill och kan får låsa upp.

själv tycker jag vi gör ett bra arbete allihop! :)

inte så svårt när man har bra medlemmar också. för det mesta vill säga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...