Hoppa till innehåll

Dina Galnaste Biljakter


Zantera

Rekommendera inlägg

*Som sagt hur har dina galnaste biljakter varit?

Och

*Hur startade de?

 

Jag kommer ihåg min galnaste biljakt som om det var igår.

Jag minns att jag skulle göra uppdraget Vertical bird och var på väg till huset.

Jag bestämde mig för att ta motorvägen som enligt mig skulle gå snabbare.

Sedan får plötsligt syn på en PCJ bakom mig.

Jag tycker för tillfället att den är bättre.

Jag tar den, polisen ser mig och jakten är igång.

När jag en halvtimme senare kraschat mig fram till Las Venturas med 6 efterlysningsstjärnor och swatbilar hackihäl ställer jag mig själv frågan:

Hur hamnade jag här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde en egen tävling som jag döpte till "Getaway In Los Santos"

Som gick ut på att när man har 6 stjärnor efter si skulle man åka på en PCJ

från flygplatsen via motorvägen igenom downtown till Las Venturas.

Jag klarade det faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kör jag gör koden billar på vatten och börgar sjuta och krocka i poliser får 6 stjärnor åker runt som en galning till sist kommer jag upp på högsta huset på spelet det finns ju en trapa upp trode de var säkert men plötsligt kommer en nej till och me 2 polis copper och dödar mig jag spara inte eftar att jag använt fusket hade bara kul :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min galnaste biljakt va när ja o min halvbrossa spelade 2 spelare. Först fick vi 6 stjärnor, sen snodde vi en motorcyckel o bara körde tills motorcyckeln började brinna på en bro mellan San Fierro o Las Venturas. De slutade me att vi hoppade från bron o nere i vattnet kom 2 polisbåtar o sköt ihjäl oss

 

EDIT:Stavfel

Redigerat av Simple_Plan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Den galnaste biljakten som jag varit med om var i öknen vid Restricted Area i San Andreas. Jag hade fem polisstjärnor och jag visste inte vart jag skulle åka, men till slut fick jag "bara" fyra. Det slutade med att jag flydde in i ett Safe House.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Min var rolig.Jag hade tagit en monster truck och hade alla stjärnor och sen så körde jag till en bro.Sen när jag hade kommit dit stog jag kvar mitt på bron.Eftersom bron var så smal körde alla poliser i pluret.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...