Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 *Som sagt hur har dina galnaste biljakter varit? Och *Hur startade de? Jag kommer ihåg min galnaste biljakt som om det var igår. Jag minns att jag skulle göra uppdraget Vertical bird och var på väg till huset. Jag bestämde mig för att ta motorvägen som enligt mig skulle gå snabbare. Sedan får plötsligt syn på en PCJ bakom mig. Jag tycker för tillfället att den är bättre. Jag tar den, polisen ser mig och jakten är igång. När jag en halvtimme senare kraschat mig fram till Las Venturas med 6 efterlysningsstjärnor och swatbilar hackihäl ställer jag mig själv frågan: Hur hamnade jag här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Kommer en bil och kör in i mig och börjar prejja på motorvägen.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag gjorde en egen tävling som jag döpte till "Getaway In Los Santos" Som gick ut på att när man har 6 stjärnor efter si skulle man åka på en PCJ från flygplatsen via motorvägen igenom downtown till Las Venturas. Jag klarade det faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ja var jagad me 6 stjärnor ute i öknen runt militärbasen det va skiiit kul för man viste inte vart man skulle ta vägen ' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag kör jag gör koden billar på vatten och börgar sjuta och krocka i poliser får 6 stjärnor åker runt som en galning till sist kommer jag upp på högsta huset på spelet det finns ju en trapa upp trode de var säkert men plötsligt kommer en nej till och me 2 polis copper och dödar mig jag spara inte eftar att jag använt fusket hade bara kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag försökte blockera alla bilar med en taxi jag lyckades nästan det var många som krockade sen började bilen brinna sen sprängdes den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Vanligast när jag blir jagad så är det på cykel :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 blev jagad av massa utan anledning-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Min galnaste biljakt va när ja o min halvbrossa spelade 2 spelare. Först fick vi 6 stjärnor, sen snodde vi en motorcyckel o bara körde tills motorcyckeln började brinna på en bro mellan San Fierro o Las Venturas. De slutade me att vi hoppade från bron o nere i vattnet kom 2 polisbåtar o sköt ihjäl oss EDIT:Stavfel Redigerat 22 April 2006 av Simple_Plan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 B) På Vice City körde jag i en Banshee mot 3 polis bilar sen stod det fällor på marken men jag bara fortsatte sen körde vi igen halva Vice City och sen kom det en fälla och jag fick punktering sen rätt ner i plurret vid en bro och "WASTED" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joehelmer Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Den galnaste biljakten som jag varit med om var i öknen vid Restricted Area i San Andreas. Jag hade fem polisstjärnor och jag visste inte vart jag skulle åka, men till slut fick jag "bara" fyra. Det slutade med att jag flydde in i ett Safe House. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Min var rolig.Jag hade tagit en monster truck och hade alla stjärnor och sen så körde jag till en bro.Sen när jag hade kommit dit stog jag kvar mitt på bron.Eftersom bron var så smal körde alla poliser i pluret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg