Angel of Darkness Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) jag läst på en fusk sida om att det finns legendariska Pokémon Raikou heter den ena vet inte vad dom andra heter men hur i hela världen hittar man dem??? :huh: :huh: :huh: Redigerat 14 April 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 fel forum skriv i pokemon forumet i GBA forumet !! ragnarök kommer nog flytta den ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 De heter Sucione, Raikou och Entei <-- Stavning. Man bara går runt fast jag mötte alla på vägen till 7 staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) ok, tack. och vad snackar du för srunt medion det är rätt forum Guld/Silver är ju till Gameboy :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: nää nu har jag gått omkring länge utan att möta några av de där pokemonen dom finns ju inte :angry: :angry: <_< <_< Redigerat 16 April 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Raikou, Entei och Suicune är VÄLDIGT svåra att hitta. Man kan hitta dem vartsomhelst i Johto där det finns gräs. Och det är rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) ok, tack det var det jag visste det är rätt forum medion Redigerat 17 April 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag tror, att om du går runt i samma gräs ganska länge hittar du en av dem, men de flyr nästan direkt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag lyckades fånga entei dom andra e ju hellt omöjliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 har haft entei och raikou men började om(orka träna dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 smartisar de bästa e att först få master boll sen gå till hundarna obs! skräm bara dom inte sennär du fåt master boll ska du skrämma hundarna !! sen leta först i 8 staden sen ner där första gräset du ser! sen leta tills du möter en av dom! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeJo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 :rambo: jag läst på en fusk sida om att det finns legendariska Pokémon Raikou heter den ena vet inte vad dom andra heter men hur i hela världen hittar man dem??? :huh: :huh: :huh: Du hittar de i grottan i ecrutek city gå bara runt på olika ställen där så hittaru de säkert :cool: du hittar de i grottan i ecruteak city gå bara runt på olika ställen där så hittaru de säkert!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 dom är på olika ställen hela tiden och man måste jaga dom till fots eller med cykel. det finns inget speciellt ställe man fångar dom på det är helt olika från gång till gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg