Raseborg Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Tänkte köpa en N64 för ett tag sedan för att kunna spela lite "rare" spel... Men sen kom det för mig: är det verkligen värt att köpa N64? Vad tycker ni? Skicka gärna förslag om spel och mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 hmm beror på vad du ska köra för spel ju om du ska köpa zelda och såna är det ovärdeligt och ha ett n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Zelda & marioparty Resten är kanske inte är så jätteskoj Men eftersom att den är väldigt billig nowdays som är det kanske värt at lägga ut lite pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Zelda & marioparty Resten är kanske inte är så jätteskoj Men eftersom att den är väldigt billig nowdays som är det kanske värt at lägga ut lite pengar Du sa ju till mig att du inte gillade zelda så mycket ; ). Nästan bättre att köpa revolution och ladda ner N64 spel där. Men om du vill ha RARE spel så får du köpa Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girl_PRO Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ja, det tycker jag att dee nintendo 64 kanske e lite gammalt å så men de e dom bästa spelen genom tiderna speciellt Ocarina of time. Men det är kanske för att jag har vuxit upp med det , men iaf ett jättebra spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 håller med girl_PRO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 köp en x box chippa det skaffa emlatorer spela n64 spel eller ska en emulator till datorn ' hoppas ja inte bröt nåra regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 köp n64 och super smach bros mele och zelda ocarina of time till med två kontroler ;) :student: så får du xtremt roligt vid tvn ^_^ jag lovar du komer fasna vid det :wub: själv har ja två kontroller med zelda jag vill så gärna ha super smach spelet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 går det verkligen att köpa det?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Allt går att köpa på internet, nästan allt iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 inte nästan men nånstans iaf! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 N64 är klart värt att skaffa, den är jättebra (min personliga åsikt är SNES bättre men) snygg grafik (för att vara då) kanske skönaste kontrollen någonsin. Mycket bra spel som: bästa spelet genom tiderna Mario 64, zelda, marioparty 1-3, diddy kong racing, mario kart 64, SSB, goldeneye (fast The world is not enough är minst lika bra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg