Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tänkte köpa en N64 för ett tag sedan för att kunna spela lite "rare" spel...

Men sen kom det för mig: är det verkligen värt att köpa N64? Vad tycker ni? Skicka gärna förslag om spel och mera.

Gäst Yantra
Skrivet

hmm beror på vad du ska köra för spel ju om du ska köpa zelda och såna är det ovärdeligt och ha ett n64

Skrivet

Zelda & marioparty

Resten är kanske inte är så jätteskoj

Men eftersom att den är väldigt billig nowdays som är det kanske värt at lägga ut lite pengar

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Zelda & marioparty

Resten är kanske inte är så jätteskoj

Men eftersom att den är väldigt billig nowdays som är det kanske värt at lägga ut lite pengar

Du sa ju till mig att du inte gillade zelda så mycket ; ). Nästan bättre att köpa revolution och ladda ner N64 spel där. Men om du vill ha RARE spel så får du köpa Xbox.
Skrivet

Ja, det tycker jag att dee nintendo 64 kanske e lite gammalt å så men de e dom bästa spelen genom tiderna speciellt Ocarina of time. Men det är kanske för att jag har vuxit upp med det , men iaf ett jättebra spel :D

Skrivet

köp en x box chippa det skaffa emlatorer spela n64 spel

eller ska en emulator till datorn '

hoppas ja inte bröt nåra regler

Skrivet

köp n64 och super smach bros mele och zelda ocarina of time till med två kontroler ;) :student:

så får du xtremt roligt vid tvn ^_^ jag lovar du komer fasna vid det :wub:

själv har ja två kontroller med zelda jag vill så gärna ha super smach spelet <_<

• 3 veckor senare...
Skrivet

N64 är klart värt att skaffa, den är jättebra (min personliga åsikt är SNES bättre men) snygg grafik (för att vara då) kanske skönaste kontrollen någonsin. Mycket bra spel som: bästa spelet genom tiderna Mario 64, zelda, marioparty 1-3, diddy kong racing, mario kart 64, SSB, goldeneye (fast The world is not enough är minst lika bra).

• Skapa ny...