Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 GS 3 planeras att göras! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Oooo najs.... Säg till om det kommer vidare info! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 de visste ja för jättelänge sen...hoppas ba de kommer jättesnart!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Omerta Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Säg till mig också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 de visste ja för jättelänge sen...hoppas ba de kommer jättesnart!!! Dom hade först inte tänkt gjort GS 3!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va?? inte vet jag!!! men du kanske såg i syne?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men... Om dom gör det så kommer de ta ett år minst att utveckla det... Och så släpps det först i japan, sen så tar det ett halvår för det att komma till europa! Så d kommer väl någon gång.... 2006 kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (Philip_idlund @ 01/02-2004 20:47:29) jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va?? inte vet jag!!! men du kanske såg i syne?? hur skulle ja kunna de? jag såg att de va felix å en text som påminde om golden sun texten fast på japanska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Man kan aldrig veta! du kanske ljuger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Varför f*n skulle hon ljuga om en sån sak?!?! Är du helt dum eller?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Varför f*n skulle hon ljuga om en sån sak?!?! Är du helt dum eller?!?! Kanske det? :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg