wario Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jag har 11 med roy :P gör mest b-upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 7 med roy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag kommer inte ihåg men det är ganska lätt om man tar DK med B-ner, så klarade jag 100man meele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag har 16 med Fox, och 25 med Jigglypuff.... över 60 något med Ganondorf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 60?!?! hurgör du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag har 16 med Fox, och 25 med Jigglypuff.... över 60 något med Ganondorf... Gör du tekniken man hänger sig på kanten med Ganondorf?Själv har jag bara runt 20 med pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag har 16 med Fox, och 25 med Jigglypuff.... över 60 något med Ganondorf... Nja, jag gör en slags glitchteknik så att alla gubbar utom en står stilla....Dt är bara att hoppa upp på den högra plattformen och ställa sig längst ute på kanten där. Sedan kommer bara gubben framför dig att komma. Då ska man endast göra A-ner(smashattacken)... och om man ramlar ner eller går fram 1 mm är man körd...(då rör sig alla igen...) Någon har säkert fått över 1000.,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 vad är totalen då? hur gör du med fox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 vad är totalen då? hur gör du med fox? Hoppar ner för kanten, och när alla fighting wire frames står vid kanten så gör jag B-uppåt... Sedan så ställer jag mig under en plattform och när dem kommer så gör jag B-neråt så de åker utåt.,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jigglypuff gör du ner-b eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Japp, jag ställer mig under en plattform, och när de kommer...så pang! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 26 med Y.link, 28 med Ganondorf....Dåligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg