Dark_samus Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 hur kommer man till "internet 5" i dentown city ?????? har redan fått den där grejen av higby.....vet inte nu hur ja kkommer till internet 5 :huh: snälla svara nån :( !!!!!!!!!!!!!!!! megaman battle network 1 nån som har spelat spelet!!!??? hjälp!! :o :unsure: :( :huh:
Dark_samus Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Skrivet 26 April 2006 snäälla!!!!!!!!! de säger att ja måste få till gång till "undernet" via dentown city men ja vet inte vart ja ska gå......han redan jackat in i varje del av dentown men ja hittar ingenting :( snäääälla hjälp!!! :(
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 visst är det ett underbart bra spel? jag har kommit till sista bossen men då hakar sig mitt spel varje gång och jag bytte mot golden sun. mitt enda tips är att kolla www.rpgclassics.com (finns det där har du bästa guiden du kan hitta) annars så är www.gamefaqs.comett tillräckligt bra alternativ. obs båda sidorna är på engelska.
Dark_samus Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 lugn ja fattar...........nån som har mer tips??? :unsure:
Dark_samus Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2006 ligger fortfarande på samma ställe <_< :(
Ceto Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) eeeee kolla på andra sidor om det finns! :gitarr: Redigerat 6 Maj 2006 av cetin
Rekommendera inlägg