Fusion Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Så som jag hoppas att ni vet, så vann Frölunda fjärde finalen mot Färjestad. Vad tyckte ni om matchen, var det rättvist att dem vann eller inte ? Själv tycker jag att det var bra, hejade på dem ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Missade matchen :( Men det är bra att vinna såklart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag kollade inte på matchen men jag gillar Frölunda bättre än Färjestad så det var bra att de vann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag tycker det är bra, för jag hejar på Frölunda. [OffT] - Vad står det i matcher? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det står väl 2-2 i matcher har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Heja Frölunda! Dock ser Färjestad starkare ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Använd befintlig tråd. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg