Hoppa till innehåll

Vem Ska Bli Åretrs Rookie I Nhl?


Gäst Great Gonzales
 Dela

  

37 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alexander Ovechkin ska vinna, det ända som säger emot är att han är från Ryssland och Crosby är från Kanada... Men jag tror inte dom väljer Crosby, Ovechkin har varit bättre än Crosby, 79 Matcher , 51 Mål, 52 Assist...

Alltså 103 poäng i ett lag som heter Washington... helt otroligt.

 

(Men Crosby har inte varit dålig han heller: 79 matcher, 38 mål, 59 Assist (97p))

 

 

Men Ovechkin borde vinna...

Han kanske borde vinna Hart Memorial Trophy också,som mest värdefulle spelare. Han är ju själva Washington, eller "Ovechkington" som det också kallas numera... Fast det går nog till Jagr, Spezza eller Staal möjligtvis.

 

Men som sagt, Ovechkin borde vinna.

Redigerat av Zekk_018
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lundqvist tar ALDRIG hem vinsten som årets Rookie, inte en chans.... Crosby och Ovechkin har visat väldigt stor klass trots att dom spelat i botten lag....

 

Däremot har Lundqvist fått spelat ett topplag... Nu säger jag inte att Lundqvist varit dålig, han har varit väldigt dutigt, men han skulle nog inte spela lika bra om han spelade i t.ex Anaheim eller St.Louis...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lundqvist tar ALDRIG hem vinsten som årets Rookie, inte en chans.... Crosby och Ovechkin har visat väldigt stor klass trots att dom spelat i botten lag....

 

Däremot har  Lundqvist fått spelat ett topplag... Nu säger jag inte att Lundqvist varit dålig, han har varit väldigt dutigt, men han skulle nog inte spela lika bra om han spelade i t.ex Anaheim eller St.Louis...

 

 

 

 

Hur vet du det?

 

 

 

Lunkan tror jag på iallafall :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det?

 

 

Lunkan tror jag på iallafall :cool:

 

 

Vet och vet, jag tror, och det är ganska så säkert att han inte vinner, plus att det var lock out förra året finns nu fler Rookies än vanligt och nu finns det rookies som kan sno den tredje nomineringen t.ex Dion Phaneuf, back i Calgary som har mäktat med 20mål 28assist (=48p) på 81 matcher och det är väldigt bra för att vara en back och rookie eller

Marek Svatos i Colorado som förmodligen kommer 3 i mål ligan för rookies med

32 mål på 61 matcher + 18 Assist (50p).

 

men Phaneuf eller Svatos kommer inte vinna, dom blir möjligtvis den tredje nominarde efter Ovechkin och Crosby

 

Men visst Lundqvist kan nog eller kommer nog bli den tredje nominarde ifall han gör ett bra slutspel, och det lär han göra...

Redigerat av Zekk_018
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...