gurreb Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hej hur många är det som har timmat sina mopar och vad är det lätaste man kan göra utan att skruva i sär hella mopeden ??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 beror på vad du har för moppe har du en ny bara plocka bort pluggen i avgasröret har du en gammal hmm köp en ny cylinder och förgasare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det är väl olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 ite och trimma och köra på vägen är olagligt men who cares :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 trimma är ju inte olagligt, men å köra trimmat är olagligt.. men som deatch man sa, så trimmar de flesta. Men den finns det lite små trimmningar, fast då blir ej effekten så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Trimma inte. Glid runt med en pimpad miami vice vespa istället! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 haha, ja glida på en slö moped är livet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 ja men jag vill bara ha att hastigheten ökar med 5km. jag har föra årets derbi senda extreme. om nån har nåt bra tips så tipsa gärna helst ska det vara lät ochså. så man sliper bli i från åkt. jätte tacksam för svar ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Är kröken smal som ett sugrör där framme? för är den det så kan man byta den mot en grovkrök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) [EDIT] sidan hängde sig, sry. Redigerat 16 April 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har trimmat min moped en hel del. Allt jag gjorde en sommar, det och styling. Den går i 135 just nu med väldigt grymt acc. Men jag har skruvat isär hela mopped vääldigt många gånger. Lättaste trimmet är att ta bort variator brickan eller byta rör. Men jag vet inget om crossmoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) det sitter en plugg i kröken på crossmopparna den sitter vid avgasporten skruva bort kröken sen kan du borra ett lite större hål i pluggen för att öka lite hastighet tar du bort hela pluggen den ligger lös så går den 70-80 km\h iaf förresten vad har ni för trimm som har trimmat?min fs1 har 5,5k cylinder ombyggd mtkrök och uppborrad förgasare har en 16,5förgasare också och högkompstopp som jag ska sätta på kanske ;) Redigerat 16 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.