Hivee Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 min nya 29 twink, blev 29 igår så jag har inte scouts medallion osv än, skaffar det idag Haha, vilken "imba" twink (a) ironin flödar :) Tror nog f*n min level 19 rogue tar ner dig. 1,7k hp, 55% dodge osv :) 30% crit också. hahahah våga inte ens kalla dig twink :D Linka din twink tack, och, Jag har ett liv. Jag har spelat typ 1 dag och inte precis satsat allt jag har på min twink. Du har väl suttit på den 24/7 och skaffat det bästa som går eller hur? lol, och sen när är det positivt att ha en bra twink? Man slösar guld på enchants & gear på någonting som visar att man inte kan spela riktig PvP, och säg inte att det är kul, efter några dagar är det skittrist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Är de 50 flying mounts eller 50 vanliga? Om de är vanliga är de ju inte så jobbigt, typ PvPa två veckor så har du 50 epic mounts. :o min nya 29 twink, blev 29 igår så jag har inte scouts medallion osv än, skaffar det idag Haha, vilken "imba" twink (a) ironin flödar :) Tror nog f*n min level 19 rogue tar ner dig. 1,7k hp, 55% dodge osv :) 30% crit också. hahahah våga inte ens kalla dig twink :D Omfg, du är fett awesome! Langa armory btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 ja det var på ptr. och ja bwl andra bossen ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Hehe, så här ser jag ut. :D Redigerat 7 Oktober 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) VASDSVSAVAD Redigerat 28 April 2015 av vdsavasfvds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Äntligen 30 och mount. Och eftersom folk dödar mig efter plehtajm så skrev jag med den ox0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) gsfbdgsdfbgdbfg Redigerat 28 April 2015 av vdsavasfvds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Kör knappt på denna. UD Rogue lvl 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Kör knappt på denna. UD Rogue lvl 60. Stått där länge elr har du ej tbc^^? btw Bara vista som kan få svart skin på windows grejset därnere eller? Redigerat 8 Oktober 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Kör knappt på denna. UD Rogue lvl 60. Stått där länge elr har du ej tbc^^? btw Bara vista som kan få svart skin på windows grejset därnere eller? Du kan antagligen ladda ner ett skin till XP som får det att se ut som Vista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Kör knappt på denna. UD Rogue lvl 60. Stått där länge elr har du ej tbc^^? btw Bara vista som kan få svart skin på windows grejset därnere eller? Har tbc, har bara inte pallat köra på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Kör knappt på denna. UD Rogue lvl 60. Stått där länge elr har du ej tbc^^? btw Bara vista som kan få svart skin på windows grejset därnere eller? Har tbc, har bara inte pallat köra på ett tag. Hehe jag förstår dig har själv en lvl 67 rogue, slött som f*n. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg