Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!BOFFAAA! HUR KAN DU?! DIN IMBADRUID?! NÄSTAN FULLT6!! INGEN ÅTERVÄNDO, O FYFAN! Jo egentligen kan han be en GM ta tillbaka dem för att han råkade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Boffa; Deletade du själv eller hackad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Boffa; Deletade du själv eller hackad? Han deletade själv :(Jätte dumt gjort, du kunde fått minst 5000kr för hela accet. Redigerat 13 Oktober 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/Yomafakkah.PNG Knarke V4.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. Wow, varför deletade du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smetfejs Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. j*vla idiot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. j*vla idiot Tackar och bockar. Dock är jag en smart idiot isådana fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. j*vla idiot Tackar och bockar. Dock är jag en smart idiot isådana fall. Inte för att ifrågasätta det du gjorde, men hade det inte vart smartare att sälja accet på blocket? Lite cash till nya livet är ju aldrig helt fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. j*vla idiot Tackar och bockar. Dock är jag en smart idiot isådana fall. Inte för att ifrågasätta det du gjorde, men hade det inte vart smartare att sälja accet på blocket? Lite cash till nya livet är ju aldrig helt fel ;) Sälja min börda till någon annan så han/hennes liv kan bli lika miserabelt som mitt? No thx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Ursäkta men började grinna när jag såg på filmen man såg när du tryckte på okay att du tveka fy f*n 300dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag ser snarare Boffa som en förebild i detta fall. Det är svårt att förstöra en mur som man själv har byggt upp. Lycka till med att stabilisera ditt liv, eller rättare sagt starta ett liv utan WoW :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Sälja min börda till någon annan så han/hennes liv kan bli lika miserabelt som mitt? No thx. En fråga i denna s.k "tragedi" vad använder du för UI? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg