Spliffor Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tycker bara Loatheb är dryg när han inte gör något särskilt fighten tar lång tid osv. Gillar mer som andra fighter när man får hålla reda på lite saker, inte bara full nuka och healers får tima healsen så är han ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Loatheb, den roligaste bossen i hela naxx 25 manna :) pff loa är trök som f*n. bara tank'n'spank. Kel'Thuzad och 4 horse men är sjukt mycket roligare imo vissta man crittar lite mer, men då är Thadius roligare med 110% mer dmg : ) Roligaste imo är Four Horsemen, Sapphiron och Kel'Thuzad. Dock så blev gillets 10-man naxx häromdan rätt jobbig eftersom att vi var fem melees på honom (kel'thuzad) :P Redigerat 31 December 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 sissta bilderna ja fick på min pala men slutade spela när wotlk släpptes testade naxx häromdagen på en polares druid eller ah fick se testa 2bossar när han lira.. men men gillade inte ngt med det nya tbh så idk om jag köper wotlk kanske till/efter sommaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Kommentera gärna :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Kommentera gärna :]Du spelar på en liten skärm :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Kommentera gärna :]Pfft, Wrynn skulle smekt er om inte Jaina fega ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Lootade valorous gloves igår då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_010209_025408.jpg Lootade flertal saker i förrgår från Naxx, inget idag dock från Heroic Naxx då hela gruppen wipade sönder på Inst. Razulvious ( Dålig priests, det var halv guild-run och halv pug, och troligen puggens fel, då det brukar gå mycket bättre när det bara är vi ) Ska börja pvpa också snart tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Dinga 50 nyss 8'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Här är min nya rogue, dingade mount igår. Valde 1337 bokstäver bara för att j*vlas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Min paladin =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 http://img231.imageshack.us/img231/5431/wowscrnshot010209173422la3.th.jpg Tar ett bad med min Nya UI och shoulders :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg