Blitzcat Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Die clickers die! (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Nytt dps rekord på single target.. for mig alltså =p http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_020109_154736.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 1. Jag har vänsta handen på siffrorna på tangentbordet och g15 kombinationer 2. Orkar inte XD du vet väl att du kan göra en "genväg" till att låsta action barsen på en knapp?jag har det på numpad ", (delite)" riktigt bekvämt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 http://img517.imageshack.us/img517/2690/wowscrnshot020109231923st6.jpg Fick några upgrades idag + 5 first kills i Naxx 25 ( Mest pga. inget lagg.. Om det inte laggat förut skulle vi tagit det mycket tidigare ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 inte dåligt vapen där ;P körde en liten raid idag, kör inte så jätte ofta man hittade grupp lätt ^^ Survival hunter<3 (mitt pet är lvl 75 därför jag "bara" ligger 3a på dps) aja. puss, fin ap o crit va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 inte dåligt vapen där ;P körde en liten raid idag, kör inte så jätte ofta man hittade grupp lätt ^^ Survival hunter<3 (mitt pet är lvl 75 därför jag "bara" ligger 3a på dps) aja. puss, fin ap o crit va? Vet, skitsnyggt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mitt första kill, men guildets andra eftersom mitt internet var nere då vi tog maly25 för första gången :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Mitt första kill, men guildets andra eftersom mitt internet var nere då vi tog maly25 för första gången :Phaha :P the matrix jao ____________________ Fina Keeper shards :P Redigerat 6 Februari 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Över sugen på att deleta min 80 Dk och börja levla min älskade Warlock igen :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Var är dina shoulders Donaldduck? Rullis, skulle inte du sälja :o? Här är iaf min alt :D Varför deleta? Varför bara inte skita i den? Redigerat 6 Februari 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Tog en halvtimme sen gick jag inne på han igen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg