Boffaroffe Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jaså? Får vi inte reda på ditt karaktärsnamn? :( Catete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Grattis :) btw skaffa facial hair plox? Det ser ut som att du botar cancer och har peruk annars.(har inget imot folk som ser ut så men i wow ser det jävligt fult ut utan ögonbryn på gubbar som kan ha det iallafall) HeheHaha ska se om jag hittar något då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Grattis :) btw skaffa facial hair plox? Det ser ut som att du botar cancer och har peruk annars.(har inget imot folk som ser ut så men i wow ser det jävligt fult ut utan ögonbryn på gubbar som kan ha det iallafall) HeheHahaha :D aldrig tänkt på det på det sättet. men du har rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fick det äntligen idag :) Raptor mount från ZG :) Hur många gånger försökte du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fick det äntligen idag :) Raptor mount från ZG :) Hur många gånger försökte du? :P Cirka 30 skulle jag tro. Försöker fortfarande få tiger mountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fick det äntligen idag :) Raptor mount från ZG :) Hur många gånger försökte du? :P Cirka 30 skulle jag tro. Försöker fortfarande få tiger mountet. Du har inte ens spelat ett år och du har redan Deathcharger och Raptor.. Tur j***a nisse.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Fick det äntligen idag :) Raptor mount från ZG :) Hur många gånger försökte du? :P Cirka 30 skulle jag tro. Försöker fortfarande få tiger mountet. Holy crap vad lite >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Fick det äntligen idag :) Raptor mount från ZG :) Hur många gånger försökte du? :P Cirka 30 skulle jag tro. Försöker fortfarande få tiger mountet. Holy crap vad lite >.< Det kallas tur :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Har precis börjat lira igen :P Ursäkte cp upplösning, sitter på min tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 ny varg från 10man heroic insanity run ^^ cloak med strength droppade som de 2 förra gångerna >,> aldrig agility Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 duh, vad karazhan är jobbig! :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 duh, vad karazhan är jobbig! :'( Oj oj oj, minnen därifrån :) Gla' o Go' tider må jeg säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg